579256.jpg

Päivitys  12.5...  Pihatalkoot pidetty. Saatiin hieno ilma ja osallistujiakin oli melkein parikymmentä. Se on hyvä saavutus näin kerrostalos. Menin korjaa ton ruusun loppuja pihanpuolelt (se kasvaa parvekkeen/pation kaiteen ulkopuolel) ja huomasin et siel oli monta hyvää alkua. Kaippa siitä viel pensaski saadaan. Kovasti vaa näyttää tyhjält. Eihä mein pihas paljoo ollu siivoomist, haravoitiin sielt sun täält ja alettii grillaamaan. Olin varan 40 makkaraa ja kaik men. Mul meinas tul kiirus ko niit grillasin. Sähkögrillil, et sinänsä helppo homma. Ain oli käsi ojos! Ulkon maistuu. Kahvii men ja virvokkeitaki :) Nyt mun naama kihelmöi ja kädet on kipeet. On se harava vähä painavemp ko puikot! Nii ja raittiinilman myrkytyksenki taisi saad, ko nii vähä yleensä ulkon oleskelen, siit se kihelmöinti.  Mies huus ikkunast välil jääkieko tuloksii meil naisil! Yhtäkki kuulus naapuritalos kauhee kiljunta..joku sanos: Suomi voit! ja nii se oliki. Mä tein tän uude jutu tän ruusujen joukkoo, en raaskin viel niit muul kuval korvat. Ton loppuu mä laita kuvan mun äitienpäiväkortist, likka sen tek, tietokoneel.

579288.jpg

Arvaa mikä tämä oli...

579297.jpg

Mun iki-ihana ruusupuu!! Arvatkaapa viel..oliko silmät sumeet ku tätä leikkasin äsken. Se ressu oli palentunut talvel tai sit muute vaan aikansa tullut. En ihan tarkkaan muista täl hetkel sen ikää, mut ainaki 14 vuot tulee tänä kesän. Ei se ihan kuollu oo!! Juuresta tulee uutta!!! muttei kuki tänäkesän. Sil oli korkeut yli kolme metrii ja yli kaks levee. Kukat oli teevadikokkoset.  Onneks sen vieres kasvaa kuusama, jottei se seinusta iha paljaaks jää. Tänävuon ei vietet juhannust ruusutarhas!!  nyyyh..

Mut kuusama kukkii ja villiviini täyttää kaks seinää...  :)

620038.jpg

 

Tämmönen se oli pihalt päin!!! Onneks toi junannusruusu tos vieres tulee mein partsil asti, juhannuksen..hyvä niin.

582436.jpg Täs ol omatekemä runo mukan. Hyvää Äitienpäivää kaikil!!!