Kepit kuulukoot luontoon..

Vein omani jo takas "vintil"

Kävin sit kuiteski päivystäväl vähä kyselemäs kuis mul kävi? No hyvihä mul tai siis , ei ol murtumaa, kait, sanos..  se olis pal aremp pidel, jos nii olis. Eipä tuo päällisipuoli sattunukkaa ko sitä koputtel, mun ristiselkkää. Jote senpuol o hyvä, mut pi-- vaikkia mun o pystys ol.

Ja jokkane, joka o joskus pyörää ajan, tietää kui kippiä voi häntäluu ol ;D No sain piiki ja pillereit lihasrevähtymään ja luva liikkuu kivu mukkaa. Mut sit siin pillerpukis ol punanen kolmio. Niit ei suositel autoilijoil ;)

Nykku mä on tääl sohvapohjas vaa loikoillu, enkä missää käynny, eihä mul sit mittää kerrottavaaka ol ;) Piaitsi mitä ny naapurit o käyn kysymäs jot tieräks mää, kene partsilt semmone kauhhia kolina yks ilta kuulus? Mut enhän mää?! ;DD

Lukemaa oon ny pitkäs aikkaa ehtin  ja osti laivalt nää kirjat

Ton "Alkemistin"oon luken, toine kesken. Suosittelen. Kästöit en ol voi tehd, ko en voi istuu, mut pia taas.