Pidän puista.

Mun tarttee kait tehd ihan oma kategoria tol ovikellol.. Viimeks ko kerroin, ol siel naapuri mies raparperei sylis. Sit toine naapur toi tiffanylampun, niistki kerroin joskus. Sit se sois äske ja siel ol tämmönen:

 Syödääks teil kakkuu? ei viel, mut ilmeisest koht :) Mikä nyy o? eimikkää, mä vaan sain töist, eikä me kaikkee..Kiitos!  Hyväähä se oli.. nam...

Edellis kerra soito perää tul tämmösii, kaks:

 Meil o maaparveke ja muurahaiset kiusaa. Ny ku noi ruukut on pyöril, saan liikuteltuu niit, eikä murkut ehdi tehd pesää niitte al. Olivat yläkerrast nähneet ko niit ähisten siirtelin. On se vaa joskus kiva asuu kerrostalos. Tai tää on kai harvinaise sopuisa talo.

 

Sit päästiinki itse asiaan. tää kassi/pussukka tul vihdo valmiiks. Se o tommonen vierailulaukku. Mahtuu just kamera ja kukkar ja pien virkkuuki ehkä. Mut nyt oon jumis, ko en keksi millase kantojutu sihe laitan, vai laitanko mittää. Kesti jonkuaikkaa enneku totuin tekee pienii solmui salomonil :)

 

Sitä voi kyl kantaa tost sulkijanyöristki, mut...Vuorikangas on viininpunast ruusukirjailtuu harsoo.

 

 Mun nimi on Moonika ja mä ootan täs vaatteit. Moi.