399780.jpg

"Kynnys  on olemassa sitä varten, että sen ylitse kuljetaan."

Mut täl hetkel se tuntuu liianki korkeelt, ko tos kuvas.....Mä en hallitse tätä blogii enää ollenkaan. Noi "sivut" kenkkuilee mulle kokoajan. Eiks sinne sit voikaan lisätä kuvia? Lisäsin sinne jokusen atc-kortin ja se meni ihan vinksinvonksin. Sit otin pois koko roskan ja ku laitoin ihan nätisti ja rauhallisesti sinne uudestaan kuvat...en oo viel yhdessäkään blogissa nähny niin leveetä sivua ko se! Laitoin, tai ainaki oli tarkotus laittaa kuvat allekkain,mut nyt ne on rinnakkain ja se levis ko "jokisen eväät." Voi tietysti ol et se johtuu tost Web-kansiosta, mistä ne kuvat otan. Sainhan mä tonne galleriaan lisää tilaa, mut silti pelkään ettei se tuu riittää.  Niit korttei voi klikata, nii pääsee sin kansioon, ja siel on niit enemmän. Mul o vähä huono omatunto ko niit korttei vaa kokoajan teen, jää kaik muu.

399791.jpg

Siks laitan kuvan näist neuleist. Yks punanen sukka o valmis, se lapanen puolvälis ja toine jättisukkaki jo yli kantapään. Öisi mä sit neulo,ko muullon ei ehdi. Laivallakaan en ehtiny, no onneks, jotainrajaa :) Nykki mä kirjotan kauheet vauhtii, kuussormijärjestelmäl, tätä, ko koht tulee vierait ja täytyy alkaa seuraa pittää. Ei vaineska, kyl se kiva o, ko ystävät viittii viel kylää tul, vaik mä oonki tämmönen erakko.

"Mieti mitä teet juuri nyt?  Haluatko siinä yhä paremmaksi? Jos kyllä, niin jatka ihmeessä."