No niin, sitten ostamaan 13 palovaroitinta...

ei, en ole ostanut kartanoa, vaan eilen olin päivittämässä tietojani energiaexbertin paloturvallisuus-kurseilla ja talon rappuihin pitäs nyt hankkia ne palovaroittimet. ******

Mutta, sitten vähän tänhetken tunnelmia. Olen yllättynyt, vähän ylpeäkin ja hieman nolo..kin. Kyllä näitä kaikkia voi tuntea yhtaikaa, syy on täs:

loiva1.jpg Se lattia on ny korjattu!! Ne loivensi koko liuskan, ei oo porrast mist putois. Ja toi kiiltävä listaki on.

loiva3.jpg Täs se on sillee ku sen näkee enstex, eli "ylhäältä" päin. ( se lista näyttää kyl hassult, mun mielest sen pitäs nyt ol tos edes poikittain hih..ain jottaa purnattavaa)

Mut muute voisi sanoo et oon kauhian hämmästyny, jot "piene ihmise ääni kuulus! "   Sit vähä ylpee, ko jaksoin asiast jankuttaa..hmm..tiedän ettei kaik oo samaa mielt, mut sanoin kirjeessäni jot nii kaua ko mun jalkaa ja kät viel särkee ja lattiaa ei oo korjat, lähettelen niit tilannekuvii sin varustamol. Varsinki ko laiva oli ollu jo telakal, ilman mainittavaa tulost.  Sielt tul eile kolme isoo valokuvaa, siit korjatus liuskast, ja sit viel kiitoskirje ko, "jaksoin ol kiinnostunu laivast! "Totta kai, en aio laivaa vaihtaa sen takia ja mehä käydää siel joka kuukausi.  Sit en oo kerton, mut lähetin ne vapaaliput takas, ko sielt sain !!:x  No mut mul oli sillo nii paljo kipui ja se tuntus silt jot mun suu tukittas niil parikympi lipuil. En tiettykää enää siel mittää odottan, ko vaa et asial tehtäs jottaa.  Hiuka nolo mä oon  nyt sentakii ko he lähetti uudet liput! Kiitokseksi siitä ko oon "kiinnostunu laivan kunnost "ym. Täl kertaa ne o luxus-hytit ja must tuntuu ku olisi vaa niit  kerjänny. Ei se nii oo, olen erittäin tyytyväinen ko tollasel epäkohdal on tehty jottaa. NYT kai lakkaan kirjottelemast täst laivast, saa liikaa ilmast mainost ;)

IMG_0849.JPG  IMG_0847.JPG

IMG_0842-3.JPGoooooo

IMG_0858.JPG IMG_0859.JPG

IMG_0857.JPG IMG_0861.JPG

Näät saattaa men sinne live-vaihtoon :)