Taas yksi mukava laivareissu, aivan mahtavassa säässä...

Kait siit jottaa hyötyyki on, siis korkeest laivast. Kahdennesttoist kerroksest löytää aivan erilaisii kuvakulmii ko yhdeksännest :)

Näil ol varmaa joku kokous, tai sit ottivat vaa aurinkoo ;) Tuski sielt mittää syötävää löytys. Toi vesi oli aivan noin mustansinist ja aurinko paisto kannel, nii jot kuvat tul otettuu ihan sokkona ;) Vast sisäl katottii mitä tul.

Näät lintukuvat on otettu klasi läp. Siel ol kirkkaat ikkunat.

Kannel sai, ihmekumma men, vaik ol näi jääs :? Yleensä ei.
Mullei nyt juttu luist, o iha töksähtelevää. Täytyy ootel ensviikkoo, on täs yks surumuistelo lauantain ja se vaa o mieles. Laitan ny vaa näit,antaa kuvien puhua :)

Mikäs tääl on istues..;D
Tilaaki ol, ihmisii vähäyli seittemäsataa..vaa.. Toises o ain yli tuhat ja o pal pienemp.
.. 
Tilasin taxin..:D ( en ol Lontoos ;)

Arvaa mikä?? ....vastaus.
..jaa niin..9 yheksäs Bambua

















Kommentit