402135.jpg

Ja muuteki syöd terveellisemmin....laihdutta pitäs. 

Mä sain eile kaupas jotta voidet, näytepussi. Siin sanota et ko tätä käytät sun ihos tulee kymmene vuot nuoremmaks! Usko ken tahto, mut mä ole sitä mielt et ei yli viiskymppiste ihot nuoren ko uudest syntymäl..miks se mun, tai kenenkkä muunka, yli viiskymppise  ihon pitäs ol ko lapse pyl. Voisha sitä ajatel et joka ryppy ko meil o, se o kokemukse merk. Enkä mä ainaska antas mun kokemuksi pois, vaa saadaksen lapse pyllylt näyttävä naama.

Mut otteks nähny enne moist?

402164.jpg Tää ei oo mikkää uus(vanha)peruna, ko sukast näkkyy, vaa joskus o tehtävä tommosiiki sukkii. Siin o reikä isovarppaal,ko sitä ottaa joskus "hermoon"sitä varvast. Sillo ei saa ol mittää mikä painaa. Sillo mä ota varpaan ulos ja kaik o tyytyväissii. (Ihmeellisii ovat neulojan tiet) Mies kävi tos ja toi mul banaanin. (semmosen hedelmä.) Päivän vitamiinit, sano.  Muistu mieleen, ko olin kerran seurakunnan järjestämil virkistyspäivil ja siel kaikenlaist puhuttiin, ja näis vitamiineist tuli juttuu. Kaik kertos mitä hedelmii he syö j.n.e. mä sanoin et, "mun mies tuo mul joka ilta kuoritun banaanin" .....niin se ky tekkee, ja mä tarkotan kans banaanin, olin mä vähäaikaa nolo..mut sit kävi ilmi, ettei sitä oikeestaan kukaan ol huomannu, mun lähinnä istuva vaan. Tein mä tänäänki muutama atc-kortin, mut en näytä viel, ko ajattelin jos sitteki ruppeisin jonku kans vaidoil. Niit korttei ,mitä mul on tuol sivul ja wep-kansios on, voi kyl saada,jos haluu. Jos niis ei lue al, et "varattu" tai "Myyty" emmä niit myyn ole, mut ko ne on näytil, ni tuntuu hienolt, ihanko oikees näyttelys :) Ny mä meen katto telkku ja neuloo. Hyv.yöt.

"Älä odota elämältä enempää ku voit ottaa vastaan"