Ups....
2021413.jpg
Tulikoha vähä liia aikase....

No mutko tämmösii on ollu kaupas jo pariviikkoo...ei sit kyl millää pääs viel joulutunnelmaan..;D
2021416.jpg2021415.jpg Pikemminki nää:

2021414.jpg  2021419.jpg

Osti hauskat saappaat
2021421.jpgPit pyytää flikka suomentaa toi teksti. Olisha se mukava tietää mitä jaloissaa kulettaa ;DD  Siin ol sit kaikkee auringost ja kukist, ain rannal kuleskelevii poikii ast. Kaipasi noit lyhytvartisii, on paljo ilmavammat.
 
Mun o men suur osa näist päivist ko oon tapel noitte puhetarjoojien kans, erityisest Sonera. Niilt ko menee "maitoo ostaa ni ne myy lehmä..." Mää meni kyselee kummosel sopimuksel sielt sais mokkula, jota tarttee vaa "joskus ja joulun" ni mä huomasi koton räplääväni tuliterää puhelint !!ööö  Ei siin mittää, iha kiva puheli, mut ko mullol vanhastkii viel takuut jälel.. Saunalahti o toine ja niitte kans sit oon eestaas soitel..ja hee mul...Ko pitäs vähä korteiki ehtii tehd...;D

Tietyst mun nyy  sit yhtäkki tul kauhee himo virkat ko teloi oikkia käde etusorme höh..  en nyy pahast, mut se verra kuiteskii jot virkuukoukku ei käy. Nolottaa iha, mut lykkäsi se sorme litistettyy kaljatölkkii, ko meinasi jot suorista sen ja vien kiertoo. Onnistuha se mut sormi ei meinan mahtuu sielt pois...tul ympär sormee ulottuva haava hih... Mua sit kututtaa ko ihmise heittää rahaa roskii. Seki 15 senttii ol pal kivenp laittaa keräyslippaasee ko roskii...   No mut, oon mä saan ne miestesukat jo molemmist terän puoleevälii..ni ettei iha laiskan illalkaa...tämäpä taas täs