Kyl täst viel käsityöblogiki tulee..

mut silvälil muut. Laivareissu oli just niin mukava ko odotinki  Edit 12.4

1454716.jpg

ja kosk laiva oli viel tulleski melkke tunni myöhäs, oli Siljanki paatti  rannas. Meiän laiva pakittaa viereisee laiturii ja lokit saa pikkukaloi syödäkseen,ko potkurit myllää vettä. Toi taivas ol tosiaan noin mustanpuhuva. Laiva sai aikatauluu kii, ko tul Långnäsin kautta . Matti ja Teppo siel laulos mut en viittin men kuvii ottaa, ko joku olis kuitenki tallon mun jalkaa ;D Mul tul iha niska kippeeks, ko niin tunnollisesti sitä keppii käytin. Hain sairaan hoitajalt kopion siit ko hän ol laittan sen siteen ym. Vakuutusyhtö pyys. Tietyst hänki vähätteli asiaa, mut olkoo. Hoidan sen muuta kautta. Sain kuvan "melkei kaatumisest"1454727.jpg

Toi mies kompastuu seuraaval askelee toho samaa liuskaa ja tönäs edellään kävelevää naisystäväänsä. Olin just ottamas kuvia sielt. Mies kiros ja kattel lattiaa vihasena... jottasillee.

1454724.jpgTää ei suinkaan näyt kauniilt. Sit täs oli iso märkä lätti , kaatunut kaljaa. Oli kuulemma joku horjahtanu!! Kappas vaa, kuis ne sillee kompuroi ?;DD

Blue tuol kommenteis arvel et kuvaan vasemmal. No kait seki jotenki onistus, oon harjotellu. Mut ei se himovalokuvaajan käden kipsaus oo nii yksinkertane asia. Kerroin kyl kipsaril jot oon kova tekee käsitöit ja hän sanos jot "niin täytyyki, kättä pitää käyttää". No se nyy ei  onnistu, mut kipsates pidi huolt et etusormi pysys "kamera asennos" eli pystyy laukasee. Hän vähä ihmettel mut sanoin et etusorme pitää pääst koukkuu jot voin kuvat. Mä voin paljo jättää kolmeksviikoks tekemät (esim. siivous ;) mutkuvaamist en.

Sit mä lisään tähä yhde korti minkä tein mun äidist, atc-tyyliin:

IMG_0453.JPGLaitan sen näin:Img_0452.jpg

 

Lisäsin muutaman kortin Sivut:  Atc-2008

IMG_0480.JPG IMG_0479.JPG 

Herttakymppi                       "Pojat on poikia...