Oon keksin uuden kirosanan digiaika ;D           

               P1010061.jpg       

En tied voisko tätä nettiä siihe liittää, mut sotkua kaikki tyyni. Se tul ny sit , se pakkosyötetty nopeempi inter-yhteys. Modeemi pit postist hakkee. Olis se tuotu kottiiki, jos oltas oltu kaik päivät koton kyttäämäs keltastkuljetust. Perjantain oli sit vaihtopäivä. Paketis ol yks johto liikaa, mun mielest.... ja ensteks yks mötikkäki. Mut kyl sil sit paikka löytys. Naapuri kans pähkäiltii mikä johto ol liikaa. Oli VDSL, USB, ADSL, DSL, IP, TCP/IP, DNS, ja pain lopuks OK.  *ööö*  Naapur pan yhde johdo vääri, siit mä sit huomasi mikä mul ol vääri. Sit napuril ol oikkee ja mullol oikkee ja sama johto molemmil ylimääräne. Sit hän pääs nettii...mut mää en ?! Eiku soittamaa. Perjantain klo 17,30...väärä aika. Kaik huoltomiehet jo "koton saunaa lämmittämäs" Vast kolmas vastaaja osas jottaa tietää, " juu kyl mä nään täält ettei teil oo DLS-yhteyt, palaakse valo?" ei palan, kuollu ol koko modeemi. "joo, huoltomies o tehny virhee, täyty lähettää sin uudestaa" eiks teil oo päivystyst, kysyin, mähä voisi vaik halut etätyöt viikonloppun tehd? Ei ollu. No, mun täytyy sit vaa pelat pasianssi viikonloppun, vaik ei siit mittää mul makset, sanosi. Emmä tietekä sil kerton et, tännehä mul ol hoppu! Atelkaa ny, ol koton, eikä pääsis blogei lukee??!!  No, niinku tarkkaavaisemmat lukijat on huoman..ongelma on korjattu ja olen tääl ;DD Tänä aamun ko konee aukasi, ol modeemi ko joulukuusi, kaik valot pääl. Huoltomies ol aamul käynny..Tähä vois ny laittaa,et, loppuhyvikaikkihyvi,,,mut ku ei voi.

Täs ol vast puolet mun ongelmist. Osti eile digiboxi. Mies ol ostan omansa aikasemmi. Meil sattus sama merkki, ei sitä tienny ajatel. Nyt ku mää vaihda kanavaa, ni miehel vaihtuu kans. Hää ko pistää boxinsa kii, ni mul sammuu kans !!*hööö*  Ne o samas huonees ja samas antennis ja luuliki enstex et vika ol antenis. Mut se johtuu kuulemma siit  kaukosäätimest. Ne toimii samal taajuudel ja ottaa heijastuksistaki kontaktin. Ny oon suunitel et rakenna mun koneel semmose pussin ja sielt pussi suust sit sihtailen sil "kakel" ko haluun kanavaa vaihtaa ;D  Soiti yhtee liikkeesee ja ongelmaan on ratkaisuna et vaihtaa toise koneen erimerkkisex. Eli sit vaa myymää tappiol uuskoneko ??? Soita kuitenki maahatuojal, josko hänel ois ratkaisu. Jos tota kaken aaltopituut vois vaihtaa,, tai jotain.  Kuvassa tilapäisratkaisu. Laitoin oman koneeni kirjahyllyn taakse, jakkaralle.   Tuolt hyllyvälist voin sitä kakel sihtailla. Nyt ei säteet karkaa ;D Jotta, tämmöst täl kerttaa....

Img_9792.jpg

Sain kirjastost virkkauskirjan ja olen pähkäil varrasvirkkaukse kavennuste kans.( Ei siihe mittää kirjaa olis tarvin, vähä ajatteluu vaa, mut ol siel paljo muutaki.) Yritän saad kolmiohuivi aikasex.

Paloi lisää 5= 67/300

IMG_9788.JPG