Sit mä kokeili eile noit Canneloonei, vinkki ja ohje oli marken sivuil. Oli se ohje paketin kyljeski. Mä e voinnu ihan sillee ohjet noudattaa, mut aika sotkun sain jauhelihasta aikasex ja hyvä makuse. Tält ne näytti valmiin. Vähä kuivakoit, kosk en voinnu sitä kermalient sin laittaa. Sit mul jäi muuteki epäselväks kui paljo nestet siin pit ol? Mä oon ymmärtän et makaroonit ei kypsy kovi kuiviltaan :ö Nää tul altapäin just nii "litskuiks" ko makaroonit yleensä. Päält ne jäi kivan rapeeks, ihanko pergamenttii..hih.. Mut syötävä hyvii ne ol. Kuori rapis kivast ja sisus ol maukast. Laiti sin kaikelaist omaa maustet, niinku etikkapunajuurt, sipuli sijast. Ja valkosipulisuolaa sit sen valkosipili paikal. Ja kurkkusalaattii...iha muutevaa. Sit mä vieraili vähäjoka maustepurkis mitä löysi.

1180338.jpg 1180340.jpg

Sit mä keksi(aikas sotku jälkkee) kätevän tavan saad ne putket täytee. Lait lusikka tai joku muu ton putke alapäähä, jottei valu pois,  ja sit perunakuorimaveitsel alat täyttää niit törpöi. Se on just sopivan kappee jot mahtuu täytteen kans sisään ja aika paljo siihe meneeki jottei se kovikauan kest se täyttö. Sit voi sormel vähä tupat sitä piukempaan.  Kokeilkaa, on nopeenpi ko ohjeen veitsi systeemi.