Nyt mä oon onnellinen, nii ku vaa himokuvaaja voi..tikka.jpg

Vaikken ottas yhtää ainut onnistunut kuvaa enää, ni tää korvaa kameran hinnan :=) Tää on kuudesadaneuron kuva, mul ;D  Oon koko tän "rospuutto" ajan odottanu et pääsis uut kameraa kokkeilemaa, ja sit tul noi haaverit ja kaik. Tänää onnistu ja iha koton vaa ;DD Laittelin patiot kesäkuntoo ja kuuntelin ko tikka ampus konekivääril :) ja kaik muukki linnu lauloi ja pit kovaa mekkalaa. Tos vieres on vanha mänty ja siin se tikka päristel. Oti muutama kuva ja sit se yht´äkkii lens iha lähel mua ja mä napsi mink kerkesi. Tos kuvas on kaik värit ja herkkyys ja kaik..iha kohdallaan niinku mää tykkään!! Siin on avaruut ja värii ja  ja  ..no antaas nyy ol, mut siltiki ;DDD Sai ainaki hyvä miele ;)

Tääl ol muuteki tänää ihana ilma 17astet lämmintki.