Sohvaperunan valokuvia

1439604.jpg

 Kosk en pääs ulos kuvaamaan täytyy kuvakiintiö yrittää täyttää koton ;)

1444775.jpg

Nyt mun täytyy laittaa tähä pien selvennys noist laivareissuis. Se voi tuntuu muusuomalaisist jot, ko kerro meneväni laival ,jot taas meen "ryyppää ja rällästää." Ei se välttämät nii o. Meku täält rannikolt päästää nii helpost niinhi laivoihi, ko lähtevät tost melkke pihalt. Vapaalippui saa jokakert ko ostaa 70kympi edest tuliaisii. Ei siin tarvit koko kartsa tupakkaa naapuril ja toisel pullo;)  Mun oma lemppariviiniki on siel neljäeuroo halvenpi ko mais, puolelt litralt. Sittei tarvii ko kaheksa euroo maksaa ruuast. Munko ei sin 24e "seisovaapöytää" kannat men, ko en sielt just mittää voi syöd. Syödää kafeterias. Se o meil ko sanois tutuil jot "mennääks kerhol pelaamaan." Matka tietyst o paremp tilat ajois jot saa hyti. Niil bonuslipuil se matka ei maksa ko kehdeksaeuron ruuan. Jos haluu ikkunallisen hytin joutuu siit pulittaa seittemä euroo lisää. Loppu onki sit itest kii paljonks laival tuhlaa. Siel voi pelat rahans rosvoil ja voi baariiki vied, 5,50 per paukku. Mut siel tapaa harvase kerta tuttui ja enen kaikkee pääsee vähä merel ja saa kokopäivä pelat ystävie kans marjapussii ;D  Illa sit viel on hyvää musikkii ja tanssivii ihmisi voip katel. Ite en enää tanssist välit, ko toi mies ei voi.  Mut kyl mä sen matkan tarpees taas oon, kipsit tai ei. Tääl ko oon ny koht kolviikko katel ikkunast ulos ja istun konee ääres ja sotken työhuonet papersilpuil ;D Kättee laita uude lilavärise päällise ja jalkkaa kovapohjaset nauhakengät, ideal-siteen pääl ja kepin kans kulen. Kaikkee oon saan lekurilt luvan. Ei täs oo kysymys siit jot en kehtais niit pittää tai ylpeydest tai omapäisyydest, vaa iha puhtaast talopojajärjest ;DD ja se siit.

    

Sit viel, jihuu...1437378.jpgonnistuin yhde lapun tekee. Laitoin kouku kipsin ja etusorme välii ja sit liikutteli vasent kät ;D

+1= 105/300