Lauantain ko mentii kauppaa, ni siel oli jokku riehat. ihanko olis satukirjat pääs valloilleen. Ol Titinallet, Muumit ja pari mitä en muistan nimelt.

490160.jpg

490173.jpg 490176.jpg

490167.jpgNe jakel lapsil karkki ja jätskii.

Sit mies halus Starkkii, siel laulo Sebastian, hyvi se lauloki.

490321.jpg

Sit sunnuntain olttii Maalaismarkkinoil, siin matkal näin tän:

490303.jpg

Tää o mul iha ensmäine. Mut mä liikunki ain autol. Tää nähtii kans:

490323.jpg

Yllättävän pieni se o lähelt nähtyn. Toi koppa  o pakettiauton kokkone, tietyst pyrtö sihe pääl. Kaunis se o. Sit kose läht ilmaa, se näytti paljo isommalt. (tietyst mä näkisi paljo muutaki, jossen ain liikkus autol ;) Siel makkinoil oliki sit vaa sitä mitä ain enneki, puulusikoi ja hunajaa!! Nii ja viipuririnkilöi ja naiste alusvaatteit, venäläiste myymänä. Hauskint mitä mä siel näi, oli ko tuulenpuuska läht viemää siit myyntipöydält yhet pikkupökät. Ne mennä liihot ilosest muutama metri, eikä kukkaa mittää huoman!? Yks mies otti pari askelt, jot lähtis perää, mut sit hää pysäht ja kattel ympäril, huomasko joku. Mää huomasi ja sit sitä nauratti. Olis se ol näky, ko hää olis tul ja tuon ne takas! Ainaki mua se ajatus nauratti. Iso mies ja pitsipökät, keskel kirkast päivää, markkinoil,vaimo mukan. No mua varmaan olis naurattan mikä vaa, olin iha poikki ja piti viel men johki autoliikkeesee. Syötii me siel lätytki, hyvii ol.

490304.jpg    490180.jpg 490430.jpg

Ai niin, pitihä mun kertoo et uudet sukatki o alullaan. Molemmat on jo yli kantapään. Laitan kuvan ko o valmiit.