Kokeilisko päivityst....



Käynny vähä harvakseltaan tään blogin kirjottelu...missäköhän syy??  Kesä oli aika kiireinen ja nyt tuntuu ihan kivalt ko saa vähäaikaa ol paikoillaan. Olen yrittäny pääst taas noihi lankahommii kii, sen kevään jälkee. Ostin tänään lankojaki, pitkäst aikaa. (niinku vanhat olis sit jo käytet?) mut se on yks takuuvarma tapa saad innostus käyntii. Ja toine on tietyst se et istus vähäaikkaa paikoillas, jot edes puiko pysys sylis ;D 
 On toi mies ainaki siit mukava, jottei se sanon mittää vaik mä tuli sylitäyn lankoi cittari hyllyin välist. Aatteli tietyst vaa jot, missähä välis se ne entiset pois kutos? Nyy varmaa saa taas vaatteiki mahtuu komeroo ;DD  Vihdoin raaskisi ostaa itellein sukiks sitä ihanan värist vihreet Novitan Polkka-lankaa. Oon sitä tääl blogeis ain ihail. Seku maksaa melkkest seittemäeuroo....Toine ol Novitan Wool sävyy. Se ol tarjoukses 2,35 per.kerä. osti neljä, kait niist jottaa saa, salomoni...kait, sit on nii mukava ja joutusaa tehd.
..ja tietty toi neekerpusu, siit rasiat ko saap nii hyvii korttipohjii;DD
Emmää ny kuiteskaa ol kädehelmas istun, kahdestkii syyst. Ensinnäkkää mullei oo helmoi ;D.. ennoo pitän hamet sit vuodest-72.. no nyy on sit seki paljastettu..oonks mä poikkeeva??;DD Vai tulinks mä "kaapist"? seko on nyy nii muotii. Vaikken mää sin kaappii mahtuis, ko just kerroin jot se o niit lankoi täyn! ;D (satunnaisil kulkijoil kerrottakoo, jot oon naaraspuoline ;) no asiaan..toine syy ol jot en mää voi istu aloillas, jossei mul oo mittää tekeil. Elikkä oon väsän näit Atc-korttei. 

  o
tää "kadonnu" korttiki tul sit kuvattua ;)

Täs viel näytil mein talviset perunat ;D

Sattus olee Rosamundas valmiiks isot idut...Kyl näil jouluu pärjää  ;DD