Ihan pieni päivitys tänne. Jäi eilen sanomat,et kyl noi neulomuksetki on edistynyt, vaik tuntuu et mullon nykyään ain sakset tai liimaputkilo kädes. Se oli se paketti, mihi kuulus isot miesten polvisukat, kahet naisten sukat ja iso lapanen ilman peukaloa. Niist on valmiin toine polvisukka ja naiste sukat ja se lapane. Mut kyl mä senttää teen sen toisenki lapasen, jos muistan mite peukalo tehdään.Sit viel ne yhet sukat. Sit pääsen taas tekee niit salomon- huivei.

417313.jpg Mul o tää tilapäine työpöytä nykyää tän näköne. Joka paikas o lehdist leikattui kuvii ja muut. Ympäril o pahvei ja huutonettiin menos olevaa tavaraa, Ja iso roskis täyn paperisilppuu, mitä mä nyt tongin taas ,ko tul niit tuuma-korttei, jota tietyst piti heti kokeil. Ettei vaa tulis aik pitkäks.

417319.jpg 

Sit mun o taas pakko kiusat itteeni, ko on niin ikävä, kyl se vähä silti helpottaaki. Mul on tämmöne kori, siel kuuluis ol tämmönen, mutku ei oo.

417320.jpg

Nykyään siel o tämmösii. Kaik ne siel kattoo mua ja tahtoo syliin. Kyl ne aika usein pääseeki. Toi valkone nalle lohdutti mua alkuaikoin tavattomast,ko sitä sai rutistel. Kummallisen usein se löyty kyl vierestki, aamul. Noit vaa nykyää tarttuu usein kainaloo, kauppareissul. Vaik siit jo tulee kolme vuot, mut se on toi kevät ku lähestyy ni tulee mieleen. Santtuko läht niitte viimeste lumien mukan, huhtikuus. Nyt joku mukava kuva viel..

417336.jpg