448797.jpg

Eile mul tul yht äkkii mielee et taida ol aika itsekäs ko ain vaa tääl työhuoneen puolel värkkään kaikenlaist ja viihdytä itteeni tän konee ääres. Ei mul tu aik pitkäks, mut...toi mies saa tul toimee kui tahtoo?? Syömäänki se jää yksikses, ko mul o mukamas nii kiir leikkelee näi papereit! Mul tul huono omatunto ja siks en pan yhtää hanttii ko me mentii tänää autonäyttelyy ,kaffel. Kyl mää autoi tykkää katel, mut mitä semmossii nyt, ko entinen o vast vähä yli vuode, ei sit kuiteskas vaihdet! Tosin ilma oli  hieno ja 15astet lämmint. Jako ne siel t-paitoi, ilmatteks. No nykyset autot on mu mielest liia suurii. Yhdeki auto vieres ko mä sesosi, mun pää tuski yletty ikkuna alareunaa! Ja se ol henkilöauto. No siin ol semmoset maastorenkaat, siks se kai oli nii korkee. Noku mä oon tämmönen pätkä.

Jonakin päivänä olen puu ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni ja olen kaunis kaikkina vuodenaikoina.                                Kahlil Gipram