Vähä kirjoist

                   IMG_9587.JPG 

 Löysin kirjaston poistomyynist mielenkiintoisen kirjan. Täs takakannen teksti isona,

 Img_9589.jpg

Olen aina omas elämäs uskonu ja toimivaksi todennutkin tämän: "..ns.energia lääketiedettä, joka lähestyy sairauksia intuition kautta ja näkee ne läheisessä yhteydessä ihmisen henkiseen tilaan."  En ol viel  kirjaa kokonaan luken, jot en voi noist muist jutuis viel mitään sanoo. Tätä ku täytyy vähä ajatuksel lukee. Uskon kyllä et ihminen itse pystyy aika paljo vaikuttamaan just näihi..sanoisko nii et,,,luin jostaan et  esim.intias  asustelee munkkeja ja muit pyhiimiehii, jotka pystyy ajatuksil hallitsemaan hengitystään, jopa  kuolemaansa. Tähä voimaa uskon...no en nyt tietysti pelkää et mä itteeni tapan..ko näin pal ajattelen ;D Kyllähän sen jo huomaa, jos muutaman positiivisen ajatuksen ilmoil päästää, mite paljo se saa mielen keventymää ;D

Tilasin kirjakaupast sen James Redfield`in kirjan "Yhdeksän oivalluksen tie" Ihme ko se viel löytys, tosin vain nidottun. Siit on nii kauan aikaa ko sen luin.

 Ny pari päivää oon vaa istun tos telku ääres ja siirtäny VHS-nauhoilt elokuvia DVD lle. Ku mul on nelisensataa elokuvaa kasetil ja ne vie tilaa tos hyllys. Jos kopioisin ne kaik levyl, voisi heittää yhde hylly pois. Tai kierrättää toisii huoneisiin. Tai sais sit noit kirjoi vähä leviteltyy, ko osa niist o nyt varastos. Mä oon ain haaveillu semmosest huoneets mis olis seinä, mieluummin usseemp katost lattiaa kirjoi. Siin sit oviaukko ja joku kolo mis olis nojatuoli ja lukulamppu...siin mä sit istuisi ja lukisi kaiket päivät..ihan toteutettavis oleva haave, mut....Sillo nuoren ko rupesi kirjahyllyy perustamaa, osti kirjoi niitte paksuude mukkaa..Löysi kirpparilt yhden 12senttii leveen,,venäläise ja se ol kaunis hyllys, kultakirjailtuine selkineen.. Ei vaiskaa, kyl se sisältöki sentään ratkas, mut esim kirjakerhois pakkas olee kaik kirjat sama kokosii, ohuit. Jos sen saman löys toiseltappaa sidottun, ni.. Pääsi mä noin viiteesataa kirjaa, mut sit ko likka läht kotoo ni pantii puoliks. Yhtä kirjahullu ko minäki. Kyllähä ne asunnon tilatki vähä vaikutti ja muutot ja pöly ! ... pitäähä sitä asunnos muutaki ol ko kirjoi...vai pitääks?