en tarkoita et päivii laskisin vaan et on niin kiire ettei niit ehi laskee.

422590.jpgEilen illal olin Aluetoimikunnankokoukses, koskee näit asumissii. Mut jos olisin tien et se men niin turhaks koko kokous(anteeks, jos joku osaanottaja tän lukee, mut niin se ol) olisin men toissee paikkaan. Nimittäin samaan aikaan kokoontui yks käsityökerho, jol o ain ne tapaamiset sillai etten oo pitkään aikaan sin pääs. Mä oon piene ikän toivon et saisi osallistuu johoki käsityäkerhoo tms. Oon mä muutama kerran sin pääs ja ain o ol mukavaa. Kyl mää viel joskus onnistun.  Osallistuin kirjanmerkki vaihtoo,Suokaa mul antteeks, mä en millä muist täl hetkel kene järjestämään, ai nii Hanna-Kaisa, (mist mää ny senki blogi tiedot täst paperisotkus tähä hättää löyd.) olikse puikko blogi?  no mut täs on kuva

Marjolta  saamastani ja

422613.jpg

Siniltä 422619.jpg

on tämäkivoja molemmat ja tulee kyllä käyttöön. Tässä omani, tein molemmil samanlaiset.

422630.jpgKuvat o kauheen sinisii, mut ne pitiki ol helmikuun värisii. Vaik meilpäin se ruppee jo olee ruskee sävyne. Ko lumet menee. Tänää mä sit taas oli valokuvakerhos. Mä vedä semmost pient juttuu, mis yritetään saad ihmissii innostumaa valokuvien otost. Varsinki ny digiaikan se on helppoo,ko kuvaamine o ilmast, ko ei tart sitä filmii osta ko kerran. Eik filmi kehityst tart maks ollenkka. Ennevanhhaa maks film ja sit viel kehitys, jot näki ko kaik kuvat ol epäterävii tai alivalottunei, tai mute hullui. Nyy semmoset voi poistaa heti kamerast. kaik ol iha erinomassii kuvaajii, niinku onki. Ny tää ilta taas venäht, ja mä oon vähä väsyn, taida nyy lopettaa.  Neulomuksist viel sen verran, et se peukaloton kinnas ol hyvä, eikä tois tarvin tehdä. Toiset sukat o alotet ja lankoi oon ostan ne neljä kerää. mist viimeks kerroin. Omenanvihreet Novita Teddyy ja sitä vaaleetpetrolli, samaa. Atc-korttei oo tehny ja ootan et joku lukis mun blogii ja vastais. Ko mä nyt kuitenki (vähäse) innostuin noist vaihdoist. On mul piiloskii niit korttei, ei ne kaik oo näytil. heissan taas.