Orkidean sanotaan olevan keijujen kukka...

Mun näköjään kannattaa osallistua kaikelaissii blogiarvontoihi;D  Näi hieno voiton sain Tiitsan Heinola-arvonnast. Siin ol lämpimän tuntust valkost lankaa, näyttää iha ”itsekehrätylt” mut en tied? Kalenteri ja suklaat ja kaunis cd-kortti ja jännä valokuvakehys. Mist Tiitsa saattoki arvat jot oon pitkää miettin kuvakollaasin tekemist mein koirust, Santust. En vaa ol keksin kehyst. Täs on aivan oiva ratkaisu siihe. Laita toisel puolel Santu kuvii ja toisel perheen. Tulee viel semmosii hetkii etten voi ikävältän katel koirukse kuvii , sit vaa käännä kehykse toisipäin. Suklaaki ol sitä mustaa, jot voin vähä maistel :D  Kiitos.

 

 

 Kuvas on kans yks ”oravannahka” ;D Lähetteli Tiitsal kans, sin Kätsylään, niit cd-levyi ja jottei rahaa tarvin liikutel, hoiti toi ”Oravan nahka-huivi” postimaksun virkaa  ;DD  Vaik kyl mun tarttee sanoo jot se korvas kyl ylivoimasest postimaksut.  Näin Tiitsa blogis ko hän sitä tek ja ihastuin siihe lankaan. Määku oon peri kalpee iholtain, ni mun pitäs pittää ruskeit sävyi, ainaki kasvoin lähel. Mut kylhä sen nyy jokkane tietää jot mustaaha sitä ain… Nii ja vihreet kans.. Nää maanläheiset ruskeet, harmaat ja muut antaa edes hiuka eloo..

Sit,kosk oon joskus nimen tän blogin kästyö-semmosex, ni laita välil, todisteeks kuva keske-eräsist töist:

 Ne kyl valmistuu kokoaja. Tykkään vaihdel työt ja sitä paitsi, nää ku o eripuolel huushollii, ni tartu siihe mikä lähimpän on ;D Noi kurttuvartiset tulee likal, ehtisi hänel jouluks vaa tossut. Sit siin o yhdet sukat henkilöl joka ei ite pysty neuloo. Yks orpo sukkakokeiluki, kyl sil pari tulee, koha löydän ton pitsimalli ohjeen ..jostaa.. Kaupas ol toi Bambulanka alle kahde euron ja siit aloti keväist huivii. Ketjusilmukoil vaa, ohje tul mukan. Tossu-aihioki siin on .

     

Istusi siin illal toi kaunis huivi olkapäil ja mieti jot. On se vaa kumma, nii pal ko määki oon noit huivei ja ponchoi värkän ni miks ne ei tunnu yht hyvält ko tää. Eihä niis mittää vikkaa ol mut ko katteli tätä huivii ja aatteli jot joku on sen silmukka silmukalt virkan ja käessään pidel.. ja nyt se on täs ja lämmittää mua,, enemmä ko yksistään villalanka voi.  Iha ko ei  ommaa työtäs arvostas.? vai onkos se nii  jot ei omal työlleen tul antaneeks taspeeks arvoo? Pitäs kyl. Toivo vaa, jot ne joil mun huivit ja ponchot on men, on yhtä tyytyväissii niihi..

 Ne laulaa jo

 

 

Tääl on kuvia  viimekertasest ATC-kortti livevaihdost.