Nii mut..eiku...

mä en sit lakkaa ihmettelemäst tätä mailman menoo...

Moon koko syksyn ja talven metsästän 3-4 päivän matkaa sin Pariisiin... enstex kaverin kans, sit ilma.  Ei onnistu, eisitmillää. Sitko mä viimein luovutin ja meni tilaamaa sen matkan, ne ol joko lopetettu taik sit liia mont päivää, mun aikatauluu, kute 6-7 pv. Sit eile mä luovuti ja tilasi, sen pitkän ja täälki siit hehkuti, ni eikös...

Mä olen kolmes liitos ja käyn niitte tapaamisis, eikä ykskää liitto edes aikonu järjestää matkaa Pariisiin, vaik kyseli...ne ol jo siel käyn jne. Sit tänää, ko mä oli yhes kuukausitapaamises ni..: "me mennää ens kevään Pariisii..."  Meinasi tuolilt pudot...Eikö tarkemmi kyselee.. "juu..alotelaatikos ol viimekuus iso lappu mis luk jot Pariisiin? Ja me ajateltii jos ens kevään"  Hih. olin ite sen sin iha vitsin vaa laittanu!!....

Sit iha ensmäiseks ko kottii pääsi....perusi sen heinäkuun reissu!!!  Se ei ollekaan sopin mein kesäkuvioihi, mut ko eile ei viel muut ollu.  Nyy mä ehdi rauhas varustautuu kevääks ja siel ol jo kymmene mukkaalähtijääki. Jos... siitäkää sit ei mittää tul ni....:-ööö

 

Eli tää on peruutettu..;D

''''''''''''''''''''''

Maanantain kirjotettu:

Se on siinä nyt!!!

Mut mul ei riitä jot ikkunas vaa kuva ottasin ;D  Kävin tänää matkatoimistos, MatkaVekka, heidän 2009 esittees oli matka joka olis menny syksyyn ja sopinu mul paremmin, mut sitä ei sit tänävuon enää tehdäkkää! Tosin sekin oli vähäniiku "omatoimine" jot juttuseuraa siinki olisi kaivan. Sit Aurikomatkat tekee kyl Pariisin keikkoi, mut neki on "yksinäisii" Semmosii kunnon porukkamatkoi ei tänävuon kukkaa tee!! Paitsi Ikaalisten Makatoimisto, tän :D  Menin sit ja tilasin !!!  ;DDD