6.7-07

No, ainaha ei pääs blogi kimppuu sillo ko haluis! Vieraat ei ymmärtän lähtee :) vaik mul kui sorme syhys ja vipat :) Empähä tiettykää mittää puhun, eikä onneks Lupsuskaa, vaik kovast hinkus nettii, olinha luvan.  Mut aamul(siis eile):

P1010139.jpgMe velttoillaa..

Lupsus! Missä oot?  Mennää nettii ny, ko lupasi.  Viiiiuuuuhh...

P1010142.jpg P1010147.jpg

 Ai tän, aukase se nyt!   Juu,juu malta ny..... Näytä mun koti!!

 Kato, tos oon määää!!! Toi pienempi.  Kyl sä aikapalj oot ton villakoira näkköne, mahdaks lammas ollakkaa? Kumpi olisit mieluust?  Emmääää tied?  kai määää sit kuitenki lammas. Joo, ei tart kaulapantaa!

P1010214.JPG Syvä hiljaisuus...Kato mitä se kirjottaa!!!Saanks mä mennä kommentoimaa?  Nyt hetikö? keske kaiken?  Juu, juu, mun on pakko.. No, oota mä julkasen tän välil... P1010134-1.JPG Jotai rajaa... Image9.jpg Taitaa koti ikävä kuiteski vaivat, reppanaa..  Mitäs jos käytäs siel uimahallis?  Joo, mut jos mä kastun?  Voi ol, uimahallis on se vaara.  Mut jos Virkku-äiti pelästyy .   Mitä jos mä KUTISTUN!!!   :) Sust tulis vauva-lammas! ( miks sitä lammas-vauvaa taas sanottiika? karitsa? vuona?(mikä se on) mies: vuona o sen lampaan...sisko :o hih, hih :) :) Kaupunkilaiset pähkäilee..kyl mun pitäs se tietää, eiks uuttuki oo joku? kertokaa viisaat. Onneks Lupsus kiinnittän mittää huomiot mun tietämättömyyteen vaan touhu omias.       Mitä sä teet siel mun työhuonees??  Virkkaaaan...

P1010141-1.jpg Ei oo omena kauas....

P1010215.JPGP1010218.JPG

 Täst kai vois hypät?              Ooks mä nyt märkä?

No eihä se Lupsus iha oikeest uimas käyn, haettii vaa mies ko se ol uimas. Siel ei silhetkel ol kettää ja kylvettäjä ihastu ikihyviks toho uimarii.  Sit me taas poikettii kaupas ja mentii ens kaffeel.  Lupsus ihastu viinerii, muttei kaffet huolin. Mut jano ko tul, me käytii juomas vet.

P1010223.JPG P1010221.JPG

P1010222.JPG Kato, meit on kaks.

Katteli sit hiuka lehtie lööppei ja se vekara ol taas kadoksis. Olis vaa pitän laittaa liekaa. Mun o pitän ostaa laukku itellen, tai siis enhän mä semmost tart, mutko ain löytyy : "tää o just sellane ko mä oon ain haken-lauk." Toisel silmäl katteli laukkuosaston asiakkait, josko jottaa outoo jossaa tapahtus ja Lupsus näin löytys. Siihe tul yks puoltuttu ko sano et hän ol eile nähn ko mä jonku otökän kans siel vihannestiskil pomppisi, liittyks siihe joku tarina? Taitaa nykyaikan tul noit tositv-ja piilokamera-juttui nii pal, ettei ihmiset ennää ihmettel mittää. Kerroin sit et Lupsus o blogi-julkkis ja tälhetkel taas KADOKSIS!  Hänest  idea ol hieno ja et hän näki just sen varmaa huuteleva kummii yhest laukust. ?

P1010229.JPG P1010228.JPG

  Osta tää, sitku sä teet sen oman lampaan sä voit kuljetel sitä täl, tän mahtuu hyvi. ( oli kerton et en ossaa mittää lampait piirtää, jote aatteli tehd semmose)Hmm...ei hassumpi laukku ( eipätietenkää) otetaa vaa se, on tarjoukseski. Kiitos Lupsus.  Ole hyvä vaa, mut kyl mul siin hakemises tuli nii hikiki.  Päästi me sielt sit joskus kottiki ja illal tul ne vieraat. Lupsuski sai makkaraa, ko partsil grillattii.

P1010234-1.JPG P1010233-1.JPG Edit 7.7 Täytyy viel yks juttu kertoo: siel grillates, ko Lupsus ol makkarans syön, heitin sen vieres olevaa keinuu, jot saatii tilaa pöydäl. Hetke pääst menin laittaa sen istuu paremmin ja laitoin keinun heilumaa!! :O  Vähä ne vieraat nauro ja sanos et sitä se koirattomuus tekee!  ***Tähä päättys Lupsukse toine päiv. Katota ny mitä huomisesk keksitää, ei me varmaa kauppaa men, mut eiköhä jottaa senttäs, ai nii ,lupas se Eläin, et huomen vois sitä men tapamaan.