lehti1.jpg

Vahteras on punanen lehti?

Ei vaineskaa, kait se niit lehtiins värjäilee pisi kesää. Ny o blogis ol hiljast. Kummipoik o pois ja me ollaa iteki oltu vähä liesus. Sit olla olt kaks viimest päivää pelaamas...marjapusii. Mut ei se viel mittää, mut ko se yks pelikaver joutus sairaalaa viikoks ja me ollaa oltu siel pelaamas :) Vierailuaika ol 13-18.30 ,mutko mein peli ei men millää ilveel poik ko vast kello 20.00. Sit me vaa pelataa..ollaa siel päivähuonees. Tänää mennää viel. Siinki o syy, ettei oo paljo kästöit tullu tehtyy, eikä päivityksii. Vaik, ei kai tääl nyy mittää kummallist oo ko se kummipoikaki lakkas tääl vipeltämäst. Täytyy vaa laittaa näit peli ja kassi kuulumissii:

  751424.jpg          P1010062.JPG

Tää o tehty Pirtalangast ja sain idean yhdest Perulaisest kassist, noihi väreihi. Malliha on se Elämän Taito-lehdest otet. (ET)Toi beesi laukku on sit mun ihan eka. Se on kans Pirtaa,  simpukka kuvioo ja oma malli :) Ideat ja innostuksen molempiin sain Virkult.

Tein mä sit viel tämmöse maskottikokeilun, oon näit joskus neulekoneel paljoki neulon:

751421.jpg             P1010134-1.JPG Mä oon tääl viel, hihiii