Kevät tulee, ,

Oli  asiaa kaupungil ja aattelin minäki men sitä "notkist" kattoo, no oliha se

..notkollaan, muttei mikää ihmekkää

..ko noi painavat ;) lokit ym. ihan parveilee tos sillal. Siin o lämmin ja autoi ei ol ;DD

Se o kiva ko joku kuntelee ko mä puhu,,;)  Sain lainaks tällase vempaime:

..

" Neulontaharppu" Ton jo vois ottaa koneeseeki mukkaa, jos sin ei puikkoi saa ottaa. Jos ne ny sit koskaa enää lenteleekä ? :( siis koneet, ei puikot ;)

Mua o alkan toi Pariisireissu pelottaa ko kaikelaist estet ettee kasaantuu. Onks jossaa kirjotet jot mä en sitä Eiffelii ny saa men liki ;D?? Olis täs ny muutaki harmii ko mun matkakaveri perus mukkaatulos. Häl o koira alkan sairastelee, leikkauksii ym. Ihan ymmärrettävä syy, se o kallis touhuu, semmose lekuris käynni. Jote mää oon ny ilman matkakaverii..Onks halukkait??? Voi jos oisi ees "mini miljonääri" Ni maksasin kaik, mut... Voi ol et hotellit halpeni, mut lentolipu kait nous, tän savun takii. Katellaa ny...

..tästäki tulee kyl jottaa..  Siin o haarukkapitsi-kaitaleen yhdistämine menos. Jatkan sitä, jahka ollaan taas vähä reissattu. Mennää viikonlopuks "leiril" ;D