Arvatkaas miks en ol päivittän tätä blogii vähääaikkaa....

Se olis sit ain vaa tätä...

Tiesitteks tee et Eiffeli o kerra, ainaki, myyty? Jos tost kuvatekstist ei saa selvää ni siin sanotaa jot: Tshekkiläine uhkapeluri Victos Lustigia myi sen romurautana liikemies Andre`Poissonil... vuon 1925.....;D

Mun H-hetki lähestyy..elikkä matkalaukku on auk tos latteel ja oon sin heitel kaikelaist, kute kameralatureit, varasukkii, kello ja yöpaidaki ;D Ja Lupsust kovast oottelen, postiluukus tulevaks. Häne pitäs tul mukkaa, jos se Virkku ny vaa muistais lähettää. Mulko on tapan pittää yl sellast kutkuttavaa matkakuumet, ni tuntuu tää Tammikuuki mateleva. Ollaa koht puolesvälis, eikä laukkukaa ol viel pakattu, kauheet!!! ;DDD  No loppukkuustha se vast o, mut en oikke osaa mihkää keskittyy. Oon tuol Pivo puolel vaa noit Atc- kortei präkän.  Oikee mihkää uskal, kauppoihikaa näi aleaikaa men. Vaik oon teipan rahatki kukkaroo kii, ni silti meinaa ol matkarahat vaaras. ;) Mun täytyy vaa ahkeraa muistuttaa itteeni jot siel Pariisis on kans ale !!;D.

Mut huom, mä en aio ottaa suksii mukkaa ;D