p%C3%A4%C3%A4slilja2.jpg

515435.jpg

 

 

Tosiaan, sain sen ystävältäni synttärilahjaks! Herranpieksut, mun ihan polvet notkahti. Haarukkapitsiä,joka on niin kovatöistä. Hän muist et mul o ilponpäivän synttärit, eikä pääs tulee. Vaik ja just siks, ko itte oon "kästyöimmeinen," osaan arvostaa tämmöst. Näyti hänel kuis Salomon-solmuil tehdää poncho ja hän pist mulle tekstari:"apua! oon jäänny Salomon verkkoon kiin" Tais jääd koukkuun niinku minäki:

515432.jpg Tein tämmöse huivin, mut ei sitä sais pan samanpäivän ton toise kans esil!  Mul on tuol sivuis esil mun ainut haarukal tehty huivi, mut täytyy kai kokeil vieläks toi luonaa. Siit sihteerihommast sen verra et, pöytäkirja kelpas. Tälkertaa se tul vaa kerra takas. Jote,se siit. Eile mul ol se valokuvakerho ja mä vein porukan kuvaamaan jokivarteen. Tuuli kyl iha hirveest mut lämmint ol. Otettiin kaik samast kohteest kuvia ja katellaa sit enskerral kui erilaissii ne o.

515503.jpg Onks tuttu turklaisil?  Nää lokit kyttäs kaloi ja yrit pysytel paikallas tuules.

515504.jpg

515505.jpg 

515531.jpg

Välil ne lepäs. Se ol aika erikoist kuvat, ko mittää ei nähny. Aurink paito nii kirkkaast et piti ain men varjoo kattoo mitä tul.

515547.jpg

Tämmönenki "Patsas o tän ilmestyn, en oo viel ehtin ottaa selvil sen nimee.

Nymmää meen viikonlopuks mererannal ja ota näät mukka! Ei vaineska, noi kolme etumaist vaa. Noi kaks takimaist onki "analogisii" emmä enää niit käyt, ompaha vaa.

515548.jpg