tikka.jpg

****Täs kuvas tulee hyvin esil se tunne mitä mä haen sielt hossalomaltain. toi tikka istuu tuol puus, turvas kaukan kaikest yksin, mut kuiteski näkee kaiken ja voi sielt seurat elämää, eikä se itekkää mitenkää piilos oo, tarkkasilmäinen kyl näkee sen, jos haluu.*******

Nyt se on varmaa et lähetään sin Kuusamoon. Sain just tiedon.Tai ainaki matka on maksettu ja lähtijät tiedos. Osaanottajat väheni puoleen, mut voi ol parempiki pienemmäl porukal lähtee, kaik on sentään jollaalail tuttui. Mua on peloteltu itikoil ja hirvikärpäsil ja vaik mil ;) karhuilki (kiva,sais hienon kuvan) mut ei väliks, kunha pääsen erämaan rauhaan. Alko kauhee suunittelu "mitä mä paan pääl!!??"  nii ja minkä kästyön otan mukkaa? Linja-autoski ollaa 12 tuntii. Siinajas ehtii jo keuloo sukan jos toisenki. (levin reissul -05 mä alotin mennes toist sukkaa ja sain toisen tulles valmiiks vähä enne turkuu ja yks rouva halus ne heti ostaa. vitosel möin.) Se on kyl helppo ottaa mukkaa, varsinki semmosel pätkävärjätyl langal. Voi, voi, mahtaaks siel mökil olostakaa ensviikol  mittää tul ,ko niipal pitää jo pakat laukkui, mieles ainaki.Mä yleens  pakkaan jo viikkoo enne reissuu. Oon mä nytki "pakan" jo hyttyshatun ;) semmosen verkol varustetun *hih*

IMG_8106.JPG

Paremp mun onkii ol täält pois ensviikko, emmää kuitenkas muust puhus ko siit reissust. se on koht jo  tehty . Eiks sitä sanot et "hyvi suuniteltu on puoliks tehty" 

Sit asiaan, sain tämmössii värillisii sukkahousui. Kertokaa jos teil on ideoit mitä niist vois tehdä. Oon joskus virkan jottaa mattoo ja patalappui, mut näit on vaa yks jokast. Ehdotuksii, kiitos:)

IMG_8101.JPG