siis näihi atc-kortteihi. Vaik mä luulen kyl et mun tekeleet olis enempi näit tietokoneel tehtyi, kokeilen mä kyl kollaasejaki. Kävi jo kaupois hakemas pahvei ja kiiltokuvii. Ja kaapeist löytys kaikenlaist muuta pientä.380756.jpg 

Tein ny alkkuun tämmösen "Love"-sarjan, 3-4 samantapast, vähä muunneltuna. Toho alas meinasin viel semmose avatun kirjeen, jot ei tää viel valmis..ehkä jotain tekstiä sit niihi muihi...en tie meneeks oikein, mut yritän pysyy teemas.  

Sit mun on pakko laittaa kuva näis sukist viel, neko o ny valmiit...

IMG_5658-1.JPG

 

380775.jpg

Olenki vissi kertonu et mä ole löytäny paljo mielenkiintost assiaa sielt komeros,mis mä olen viettäny tätä joulunjälkest elämää. Nyt siel löytys tämmönen. Huomaa tikku-aski tos orvoki yläpuolel..on se niin suur. Siit pitäs tul matto tai sänkypeitto. Noi ruudut o 8cm. Kyl mä tän aion valmiiks saad, flikka sitä jo on odottan mont vuot, mahtaaks enää muistaaka. Sihe tule reunoihi parikymment senttii yksvärist.

380790.jpg Sit löytys viel yks liina, kesken kans tietyst. Noi kaks takakulmaa on alotettu, mut keske.Laitan lähikuvan ton kirjonta-sivuil. Täst mä voisin laittaa kilpailun, et kel o vanhin työ, ko on viel kesken.  Onhan sitä vaikee todistaa, mut sillee leikkimielel vaa. Tost munakennost, mis noi langat on, vois varmaan jotta sanoo...

Aina on maailmassa tilaa sille,
joka sanoo: "Minä hoidan sen."